FIEYOO.
Bacaton 2012

July 9, 2012 @ 4:22 PM | 0 Comment [s]

Hi, assalamualaikum. Hah nak cerita ni. Hari tu sekolah aku ada buat karnival apa tah. Boleh ah best juga. Aku datang pun saje je. Oh aku datang lambat kot. Pukul 10 centu baru datang -.- Yelah aku tidur. haha. sampai-2 je sekolah terus aku kena serang dengan spray snow. Bersalji sekolah aku tahu takk -.- Oh yeah dekat bawah ada gambar. Aku malas nak cerita panjang-2. bye


                                                    

                                                           Time ni kena dengan diorang -.-



                                                                      Okay aku sakai disitu. hahahaha





                                                                               Ni awek aku, nama nya fatin


                                                                             Ni kawan aku, nama nya sarah


               Ni classmate aku. ada sorang tu form 1 dengan form berapa tah. tak kenal sangat




                                                                  Hah kan bersalji tu sekolah aku. hahahaha


                                                            Ni entah siapa tah kena serang, habis bersabun


                                                         See? sekolah aku bersalji weh. tak percaya kan?


                                                                                            Kesian farah -.-


                                                                                    See? bersalji lagi k haha


                                                                                       aku nampak tinggi :O


                                                                                Ni ex aku, nama nya lily


                                                                             Ni adik comel, nama nya zaty


                                                                             Ni alya, berani kot dia pegang ular tu -.-








                           Hahahaha gambar akhir tak boleh bla XD kalau nak lagi gambar, tengok dekat sini >                 http://www.facebook.com/media/albums/?100000565984162



Older Post

UPDATED

Imma PMR candidate.
Contact me at:
Twitter | Facebook


Click me!

ENTRY ABOUT LOVE


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full edited by : Fieyoo

Best View at GOOGLE CHROME.