FIEYOO.
Happy Birthday Candy~

June 2, 2012 @ 12:36 PM | 0 Comment [s]

Ehem, assalamualaikum. Saya disini ingin meng-wish jiran tersayang saya iaitu Nur Athirah bt. Mohd Rosli a.k.a Candy Collin . Haha weh selamat ulang tahun ke 14. Semoga dirahmati Allah selalu. Jaga diri baik-2 tau. Well aku ni tak berapa nak pokpek sangat dekat luar then kalau balik sekolah pun kita senyap je kan? Hmmm sedih weh. Mesti kau bosan kan bila dengan aku kan? takpe aku tahu :) Hadiah kau  errr lambat sikit kot. Aku sebenarnya tak tahu nak kasi kau apa ni. Mahal-2 aku tak mampu. Takpe demi kawan baik aku sorang ni kan? Eh kita dah lama kawan kan? sejak 6 tahun kan weh? Wah sungguh lama ;) dulu masa aku tak reti cakap semenanjung  and that time kau pun tak reit cakap sabah , kita cakap endon kan weh? haha sumpah lawak XD Hah, aku masih simpan cincin yang bagi aku time darjah 4 tapi kan weh cincin tu agak besar. Aku pakai pun kadang-2 tanggal sendiri :3 Ehem,, aku harap hubungan aku dengan kau sebagai kawan baik tak putus ;) Aku sayang kau sangat-2 candy. much love, fie <3




Older Post | Newer Post

UPDATED

Imma PMR candidate.
Contact me at:
Twitter | Facebook


Click me!

ENTRY ABOUT LOVE


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full edited by : Fieyoo

Best View at GOOGLE CHROME.